Att unna sig en onsdag..

Onsdag igen, jobb jobb jobb, sen på kvällen börja det. Drog på träning med Skattkärrs u-lag...Lika kul som förra veckan, börjar verkligen få tillbaka suget.

Efter detta skulle jag möta upp två vänner....Hem o duscha o kollade hur det gick för mitt Liverpool med alla sina skador.. Bragden va nära, Ryan Babel smällde in 1-0 i 84 min...men som så många gånger förr denna förhäxade säsong så kom 1-1 i 92 min, offside????

Man upphör aldrig o bli förvånad över hur mkt motgång ett lag kan ha....

Blev en aning negativt inställd av detta men bestämde att nu får det bli STORA stark nere på stan...

Det blev det o vi dränkte sorgerna o min gamle vänn Kommander Krill har ev goda nyheter på gång..blir fint det.

Såhär såg det ut vid mitt bord på pitchers!!!!



Mera ÖL!!!!!




Gud va fint det är o sitta med en bägare i näven... taaaaaaack!!!!





Skål, o måtte jävulen ta alla Lyon fans!!!!!


//Sniper-H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0