Detta vart ju sådär?

Skandal säger ni, ja va fan ska man säga....Så vad är då skandalen?

Efter en hård gårdag som startade 04.15 och avslutades med att kliva innanför min ytterdörr strax innan midnatt ( utan o festa ) fortsatte med att klockan ringde 05.15 idag och det bar iväg till jobbet. Kom hem vid 17.20 och gick ner o handkla lite, sen kommer det som kan upplevas som skandal.... Skulle vila en stund här på kvällen tänkte jag eftersom jag skulle iväg på 30 års fest vid 21 tiden. Så långt allt väl, men jag vaknade vid 23.30 och det vart ju sådär....

Så nu sitter jag här hemma istället, skandal va ordet!

Skandal var det förövrigt på domarkvaliten i årjäng igår...Vedhuggar SM har fått sina vinnare och förlorarna va REAL SIK!

Gekkon o Alex kallar sig lokal kändisar, de blev uppmärksammade på staden för sina bloggkvaliteer... Grattis grabbar, snart börjar stålarna rulla in!!!!

Klockan ringer 10.00 imorrn, dax för tvätten då....

På torsdag bär det av till USA. Ska köpa med lite prylar till vänner o bekanta för jag är ju en bra vän såklart...

Vi ses snart!

//Sniper-H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0