Klassiker tillbax!

Jaha, tjena tjena igen!

En klassiker är tillbax, Paradise hotell... Mer om den senare.

Först vad jag själv lyckas averka den senaste tiden...

11 dagar till New York nu, växlade till mig 1500 dollar i veckan, dock till den bedrövliga kursen 7,14 kr... Vad hände sen, korsen dök direkt till 6,95 kr...

Real SIK vann igen 10-4 mot ulvsby, tack!

Nytt jobb på firman igen inom en vecka byter jag, fint fint....

Det snöa som fan en dag, sen dagen efter regnade det som fan, Svensk vinter?

Inte vart ute o festat på två helger, sweet!


Så då till den här Paradise hotell omgången... Jackie Ferm är med, nu ringer det kanske inga klockor, emn om jag säger Svartenbrant då??? Det är hans dotter och efter att ha sett första avsnitter så verkar hon ju totalt oblyg. Man har ju inte svårt o förstå varför hon ställde upp i slitz......För er som tycker hon är en pingla. Här har ni en bild.



//Sniper-H

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hon är inge snygg men hon skapar ju rubriker..tack vare pappsen. Kommer dock sitta och kolla på skiten på söndagar..pga killarna då..haha.

ska maila över namnet på boken som du ska kolla efter i NY. Kommer inte på nåt mer jag vill ha...kanske nån parfym..är ju pank som en bäver just nu...

2009-11-15 @ 23:48:36
URL: http://keckan.blogg.se/
Postat av: Sniper.H

ja du får säga till....om du lägger ihop med nån blir parfymen mkt billigare...två st för typ 65 dollar 170 kr var för 100 ml flaska bra pris det!

2009-11-16 @ 00:33:48
URL: http://sniperh.blogg.se/
Postat av: Lundh!

Kommer ju från en fin generation så vem kan klandra henne? Aight? =D

2009-11-19 @ 16:29:28
Postat av: Sniper.H

hahaha du säger det du lundh!

2009-11-21 @ 17:57:12
URL: http://sniperh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0