Måndagen den 2 november...

Jaha måndag igen o dax o knega som den slavarbetare man är 08.45-18.15 stod på schemat idag, huga va segt det va sista 4 h....

För ett tag sedan så började jag snusa igen efter ett stop på 3 år, dax o sluta igen tänkte jag imorse när jag köpte dagens dosa... Det får fan bli så, ska ju till USA snart och då ska jag va snusfri...



Mina 6 sista snusar innan det är slut igen.....

19 år har vi väntat, och det ser inte bättre ut än att vi får vänta ett år till, dessa jävla skador som nu förhäxat vårt älskade Liverpool... Än är dock inte slaget förlorat, men det ser sådär ut just nu!!!!

Men jag kan lova mäty att när pool vinner blir det en tatu med året och YNWA.... Den kommer jag göra med glädje!


Real SIK har dm i helgen mot GS/86, för er som inte vet vad DM är så står det för Distriks Mästerskap... Vinnaren i vår match får möta KArlstad, det vore nått det!

Nej nu tar jag en av dessa snusar o kollar Dexter....

//Sniper-H

Kommentarer
Postat av: Maty

Du ska ju vara lika mäktig som Mr Mutumba och göra taton innan de sker, fegt å göra den efteråt tycker ja..

2009-11-03 @ 00:42:06
Postat av: Maty

Du ska ju vara lika mäktig som Mr Mutumba och göra taton innan de sker, fegt å göra den efteråt tycker ja..

2009-11-03 @ 00:43:07
Postat av: Sniper.H

Ska jag med göra...men det ser tungt ut denna säsongen desverre

2009-11-03 @ 18:36:54
URL: http://sniperh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0