På tor bär det av...

Tja!

På tor drar vi, inte länge kvar nu. New York står på schemat o krök o shopping samt sport.... Vi ska väl turista lite också...

Inför denna resa så va jag ju tvungen att tvätta lite och då slog det mig.....Vissa har för lite o göra, kolla bara in axplocket av lappar som sitter i våran tvättstuga...



Undrar hur många som skiter i detta???? jag är iaf duktig o sköljer ur dem ordentligt....




Nej jag tänkte ha nyckeln i lägenheten i 4 veckor o aldrig lämna tillbaka den igen.....

Nog om detta, vi får se om det blir ett nytt istanbul imorrn igen! 8 skadade inför matchen, inte så farligt med tanke på hur det sett ut tidigare...

Ses o hörs!

//Sniper-H

Kommentarer
Postat av: Loket

Klart att det blir ett nytt Istanbul!!! 5 år senare tar vi vår sjätte, uh va gött... Sen får vi använda två händer för att visa hur många titlar vi har och sen kan Scumsen gå runt med sina tre små fingrar...

2009-11-23 @ 23:31:29
Postat av: Sniper.H

How true, how true....Och hur skönt vore det inte sen!

2009-11-24 @ 00:54:35
URL: http://sniperh.blogg.se/
Postat av: Jessica

Blev inte som vi tänkt ikväll. Men men. ha så kul i NY nu. ta massa roliga kort och handla inte sönder dig ;P. Stor kram

2009-11-24 @ 23:55:38
URL: http://keckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0