Detta trodde jag aldrig!!!!!

Kommer hem från jobbet vid 21.30 tiden, glider in på statoil för o införskaffa inte helt nyttig mat..... Följande inträffar.

Lars "Träningsnarkomanen" Ekblom kliver in i butiken. Inget fel i detta, men följande händer. Vi utbyter lite information i diverse ämnen för att sedan prata boende en sväng.

Sen kommer skrällen med stort S, Lars Ekblom gör det som ingen trodde och skriver jag om det så tror ni mig inte så jag tog en bild!!!!!

Döm av min förvåning!




Vad håller karln i handen???????????????? på en onsdag!

Jaha även den bäste kan fela säger dom..... Nu vet vi! God natt!

//Sniper-H

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var ett tillfälligt slag av sinnessvaghet. Det är sånt som händer förvirrade små gossebarn ibland...

2009-10-23 @ 15:47:23
URL: http://www.ekblomsblogg.blogspot.com
Postat av: Sniper.H

Hehehe, du börjar tappa fotfästet o diciplinen....

2009-10-23 @ 21:35:40
URL: http://sniperh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0