Helgen...

Mäty = AKA Brottarna, I tur o ordning..... Krocko, Sökjer, jag, Alex........Mäty = Knall

0 vinster 0 oavgjorda 4 torsk

Vem styrde damerna, måste vart Alex eller Nick de va väl 16-19 år eller?

Giljotinen satt fint på Brottarn....ZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzz

Ska tvätta imorrn, o städa, o ner till banken o växla deg, och sen är det disken också....Just det, träning på kvällen med.....Och just det, detta är min LEDIGA dag...

Snart ska jag faaaan spränga Fed EX, hur svårt ska det va o skicka hit tre NHL biljetter?????



Är ni förvånade att det regnar o solen skiner samtidigt i karlskoga..... Det är inte jag

I den staden slutar man aldrig o bli förvånad.....

Nej, nu ska jag kolla dexter....tja!

//Sniper-H

Kommentarer
Postat av: Jenny L

ÅH! Dexter...Patrik har fått mig helt såld på den serien. Är dock bara på andra avsnittet på säsong 2. Men det är ju ett gift!

2009-10-13 @ 08:21:02
URL: http://jennyler.blogg.se/
Postat av: Sniper.H

jajemen, jag har avnjutit senaste avsnittet, säsong 4 har allas vår seriemördare händerna fulla kan man lugnt säga...

2009-10-13 @ 10:06:44
URL: http://sniperh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0