I Karlskoga händer inget bra!

Tog mig ner till stan imorse på CYKEL!!!!! ja hör o häpna, den ni... Klockan var förövrigt 05.45 när jag trampade iväg för en underbar dag på firman...

Väl på bussen så sitter jag o en arbetskamrat o pratar allmänt om datorer o tv-spel samt homeworking...

Vi närmar oss Karlskoga, staden som gud glömde o vad möts vi av, en helvetes massa sirener som blinkar och en liten stackars bil som blivit mosad i sidan av en stations vagn av märket volvo..

Som den hobby fotograf jag är så slet jag genast fram min IPhone och dokumenterade det hela...

Väl på jobbet blev det en  LÅNG dag, vi va sjukt lite folk o det va ett jävla tryck..... Hata nya tjänster säger jag, ni som vet vad jag menar fattar!!


Hockey nu, vi får se om det blir mer än 6000 i hallen idag då när skoterraggarna kommer ner från luleå på besök...

Imorrn är det macth mot K-Hamn, hemma 10.30 i CAM, välkomna o titta!!!!!






Såhär såg det ut imorse, killen/tjejen satt kvar fastklämd i bilen, hoppas allt gick bra!!!!

//Sniper-H

Kommentarer
Postat av: sabrina

mörkt ni har det på morgonen därborta i svea ;)

2009-10-25 @ 13:02:38
Postat av: Sniper.H

Ja tror du....och mörkare blir det nu när vi ställt om klockan med....nu ser man inte solen på 5 månader typ :-(

2009-10-25 @ 20:18:14
URL: http://sniperh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0