Måndag hela veckan lång...

Dax för en ny vecka med nya utmaningar......Vart ju vinst igår, 7-4 o nu är den matchen till handlingen.

Dagvecka på jobbet denna vecka, trevligt men ovanligt. Och denna vecka har vi fredagsmatch... I Arvika, känsn sådär

Ska på festligheter på lördag, umgås med lite trevligt folk....

Ska nog dricka vitt vin, den ni!

Pool krossa igår tack!

Idag vart det till o unna sig, Big mac med isvatten, inte fel det!

Sen måste man ju kommentera Mätys blogginlägg.... Zlatans skott va hårt, så långt kan jag sträcka mig, men som sagt, i min bok måste han visa nått i CL o landslaget innan jag anser att han är vass.....

Sådär har ni svaret på hans inlägg...

Roligt för Mäty o vara kapten, 2 mål också kul.....

På söndag vankas det kravaller i göteborg...Alla blacka AIK fans ska va slåss efter sitt förlorade guld.....

Ryktas om 1500 poliser utanför arenan har jag hört.... Galet det!

Over and out!


//Sniper-H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0