Söndagar....

Söndagar går ju så jävla fort jämt....kl är redan 16.15 o vad har man fått gjort?, inte ett skit ju...

Så igår då, jo vi vann ju med 16-9 som sagt o kul att vi gör så mkt mål, det va en del i laget som unnade sig efter segern kan man säga, Robban va väl den som drabbades värst genom att helt enkelt inte klara av att ta sig ut på lokal..

Ryktet gör gällande att Brock Vikström va redigt berusad även han,,,,vad gäller Ekstam o Ekblom  kan jag inte svara för då jag nämligen inte va i det bästa av tillstånd själv när jag mötte dessa båda herrar...

Ett foto på Facebook fick snabbt 12 kommentarer, fotografen va tvungen o be folk lugna ner sig..... undrar vad fotot föreställde....

dax o göra mat nu tror jag, blir Rostbiff o klyftpotatis, fint på en söndag det :-D

Såhär såg vi ut igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0