Att planera helg eller?

Hmm fundera ¨på en grej förut när jag satt på msn med en gammal arbetskamrap o snacka om att vi skulle festa tet...

Börja spåna, nästa helg, fest, helgen efter fets...sen va det jobb jobb sen va det fest o sen va det sälen o sen vips va vi i april...hmm va hände med spontanaktiviteter som jag va så bra på nyss....

På lördag ska den gode Ambjörnsson få sina fisklar varma som det så fint heter iaf och imorrn spelar REAL SIK borta mot ulvsby va fan det nu ska bli.... Samtidigt hoppas jag att sunnanå tvålar dit Arvika i den såphala hallen i kil, det vore världsklass det.

Nu äre en månad kvar till sälen, kommentera gärna med vad ni tror kommer ske....

Jag tror på något av följande..

Robban kommer bjuda på liknande Facebook moments med Beng som förra året...

Axel kommer krydda sönder nån stackars dam i damlaget...

Alexander får AD-HD utbrott o saltar så gräset kommer fram

Lars Ekblom Går ut o springer före morgongröten varje dag.

Felicia Lindh lär sig INTE åka skidor..

Mäty är lugnast av alla!

Adolf däckar före 19.00 minst en av dagarna--


Och mkt mer kommer säkert ske, va tror ni?

//Sniper-H

Kommentarer
Postat av: Anonym

rent spontant tror jag att du blir en mer social kille detta året i sälen

2010-02-14 @ 21:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0