Segt eller?

Vad händer?

Arvika torska mot HB och vi har nu 13 mål o ta igen så är saken biff....Då går REAL SIK till kval

Damer damer, herregud vilket släkte ingen nämd ingen glömd...

Jag vet inte om jag va en bra vän förra söndagen, men det känns inte så.. Förlåt säger jag till K för det, jag sak gottgöra dig för mitt odugliga beteende...


OS går för fullt, tungt på nätterna bara o sömnen blir styggt lidande.

Min vän J är numera ensamstående med dam på annat håll, ska bli intressant o se hur det går...

FL önskar jag lycka till i jakten...

Soft på jobbet, ska väl bara dra ett par lax till innan mån är slut...

Sälen närmar sig 11-14 va det va? och får vi kvala så är det 20 alt 21:e, bra träningar behövs nog den veckan..

Rånarn gjorde skäl för namnet igår, kan bara tänka mig Arvikaspelarnas miner :-D

Man ska dricka med omdömme, lite dålig på det ibland, och igår va tyvärr en sån dag....Men bara glömma o gå vidare även om jag gjorde en Pascha igen ...

Hoppas vi vinner med 15-2 imorrn.... Realistiskt är kanske 10-3 då ä det 6 mål kvar isf...

Vi får se hur detta drama slutar..


//Sniper-H #14

Kommentarer
Postat av: Sandra

Förtydliga... Vad menar du med hur det går med tjej på annan ort...

2010-02-21 @ 11:02:04
Postat av: Sniper-H

Dig såklart, klarar ni distansförhållande finns det nog inget ni inte klarar ihop...

Distansförhållanden är grymt tuffa att klara av nämligen men funkar det då är det ju det ultimata beviset på hur stark kärlek man har...

2010-02-21 @ 11:19:54
URL: http://sniperh.blogg.se/
Postat av: .

distans kan vara otroligt frustrerande och kan leda till att det inte blir något alls av det hela i stället, för att man inte vågar lämna det gamla och sattsa på något nytt som man inte vet hur det slutar.

2010-02-23 @ 10:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0