Det går sådär ev.

Vintern brukar va rätt seg eller hur... Men den har vart grymt tung på slutet..

Real SIK torska borta mot Arvika 2+10 blev ganska avgörande..
Liverpool lyckas inte med nånting denna säsongen och senast 1-1 efter insläppt mål i 93e och en egen nick i stolpen i 95e
Känns som oflytet håller i sig i allmänhet också och nu ligegr man själv på upploppet, sida vid sida, det är 100m kvar av ett 10 000 m lopp och nu ska det avgöras...

Jag känner mig som svensken mot kenyanen, men ändå är jag med, det är sida vid sida 100m kvar, lyckas jag ta mig förbi.... Återkomemr med vinnaren av detta rätt dramatiska lopp och vad kontentan av vinnaren blir..

Guld o görna skogar eller ett steg in i skuggorna och en relaxed tillvaro utan betänkligheter eller ansvar.....

Den närmaste tiden kommer avgöra mer än vad ni tror, de sista 100m kan betyda så mkt eller så lite. Tänk på det mina vänner när ni springer ut i erat livsavgörande 10 000m lopp.....

Sniper-H #14

Kommentarer
Postat av: Kecka

Vintern är grymt seg nu..jag vill att snön ska försvinna och att det ska bli vår nu :)

2010-01-18 @ 02:14:57
URL: http://keckan.blogg.se/
Postat av: Sniper-H

Jag jobbar på det, men han är otroligt seg o det är ett 100 000m lopp tror jag bestämt..

2010-01-19 @ 23:31:04
URL: http://sniperh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0