Perspektiv?

Tjaba!

Hörde ifrån en gammal klasskamrat från gymnasiet idag...Volvo, Fru o barn o allt det där hade han fått ut av livet så långt...Då sätter man det i perspektiv, kan man ha både och?

Jag har ju förbannat kul i livet som kan göra avd jag vill när jag vill, som tex dra till usa, köra spontana resor med mina polare runt om i sverige/europa. Kan gå upp 12.00 på en ledig dag om jag så vill för jag har inga förpliktelser...

Går det att kombinera?

Klart fasen det går till viss gräns, det går givetvis inte o va allt för spontan, men man behöver ju heller inte bli alltför bunden...

Nu ska ni inte tolka detta fel o tro att jag inte vill binda mig för jag vill kunna va spontan, jag vill ha både och o när jag hittar den som kan ställa upp på det, då blir nog mitt liv beskrivet i samma ordalag som min gamle klasskompis.

Jag antar att han är lycklig i sitt liv nämligen och det måste ju alltid vara det enda viktiga, att vara lycklig i sitt förhållande...

Jag avslutar detta inlägg med ett annat förhållande.. Lill-Mäty och Alexander är ju goda vänner trots mkt spott o spe på Facebook, här ser ni dessa båda herrar gå en UCF match hemma hos Kryddan Axelsson på en av REAL SIK berömda lagfester....




Vi ses!

//Sniper-H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0