SMS

Tjena!

Skaffade mig för några månader sedan en sån där IPhone, och med den går det fort o smsa, de senaste veckorna har jag legat på 60-100 sms om dagen vilket renderar i ca 3000 på en månad...Det tycker jag är rätt mkt, men en liten blek kopia om man jämför med de sms proffs därute runtom i sverige... 15 000 sms på en mån har jag hör folk skicka... Vad gör en sån person på jobbet???? Elelr skolan???? Har han/hon någon fritid???? nästan så man skulle vilja följa med en dag i denna persons liv....

Börjar redan se fram emot sälen med REAL SIK, 11-14 mars, långe dit men sjukt drag komemr det bli. Redan över 30 deltagare och det ryktas kunna bli upp emot 40 pers..... Ska försöka va mer social iår än förra året, hade sms-sjukan då tydligen :-D....

K-Hamn borta på fredag 19.00 välkomna om ni verkligen inte har nått bättre för er...Brogårdshallen är ju en trevlig kväll att spendera en fredag på.

Tror det är ca 75m kvar mellan mig o kenyanen just nu....75 m eller 7500 cm.....en bit kvar men tids nog vinner nån av oss loppet....

Såg REAL SIKs Damlag vinna i helgen, rätt sömning historia men Marstrand va ju genomusla...Damlaget har en styrka det ska man ge dem kredd för, de är ett lag där alla är lojala inför laget o inte jaget, stort tycker jag!

Vi höres o synes eller?

//Sniper-H Tröjan i taket #14

Kommentarer
Postat av: Kecka

Nja en fredag i Brogårdshallen är nog inget för mig..men Lycka till :) och ta och dra ifrån den där kenyanen nu..vad det nu betyder..Mr prata i metaforer :)

2010-01-19 @ 21:16:52
URL: http://keckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0