Två saker jag vill just nu!

Hello...

Just nu är det två saker jag väntar på den ena är av ett enkelt slag o den andra mer komplex..

Real SIK åker till Arvika på fredagskvällen, i förmodligen minusgrader som kryper under 20. Det krävs 3 poäng och inget annat, Seger är ett måste och vi har ett lag med mkt sjukdomar o skader denna vecka som åker iväg för att gå för segern...

Den andra saken är av mer komplex art, men jag garanterar er alla att ni kommer få veta om det går som jag vill, gör det inte det kommer ni troligen få veta det också men inte så att det kommer skapa rubriker som om det blir som jag vill....

Oki, det va väl det jag hade idag, hat gött!

//Sniper-H

Kommentarer
Postat av: Felicia- värmland

Vaaad är texmexen? En krydda?

2010-01-07 @ 06:30:04
URL: http://missfee.blogg.se/
Postat av: Sniper.H

Japp Felicia, Axel är den störste kryddaren i mannaminne....

2010-01-07 @ 19:47:02
URL: http://sniperh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0