Veckan va sådär.....

Tjena...

Blir seg o off av vissa saker. Damer är inte min grej, ja då menar jag att det är alltid nått som kommer ikläm o blir liksom inte rätt vid rätt tillfälle...Ett grymt oflyt just på den fronten, får helt enkelt se om det kan bli som på TV. Det känns nämligen som att det finns en väldigt stor likhet med en mkt populär tv-seire o denna tjej o mig.....Just nu är hon ju inte här iaf så.......

Ska inte älta detta mer nu, vi fortsätter på ämnet veckan som gått då det vart en del gjort iaf. Hade en grymt bra vecka på jobbet, inne i ett stim där. Nöjd o ha ett förövrigt då det verkar komma nya nedskärningar på andra jobb var och varannan dag.... Tråkigt som fasen för alla er där ute som blir av med knegen.

Så i fredags va det jobbfest o det vart ju riktigt skoj, lite förkrök o sen bowling o efter det va det käk o mera fest, en väldigt lyckad kväll va det om det inte vore för det lilla missöde som inträffade på vägen hem.. Kliver på bussen i kga 01.35 kliver av bussen nyvaken i OSLO 05.30 fortfarande redigt berusad ska tilläggas....

Kassörskan verkade tycka att detta faktum va av stor humoristisk art då hon först bokar mig på en resa till köpenhamn istället för tillbaka till karlstad, den hade vart fin den.....

Lördag 12.30 hemma i karlstad igen och jag kan väl säga att det blev inte mkt gjort i lördags...

Söndag: Vaknar av SMS att spelare i laget är sjuka o jobbar, vi har en kanonviktig match men bara 2 backar?
Vi får ringa o jaga folk o rodda o fixa o det löser sig och vi vinner matchen 13-3, riktigt bra match från oss o alla gör jobbet bra...

Så man kan säga att en vecka som började som skit avslutades snyggt....
Och som den sanna mjukis jag är avslutade jag denna söndag med o avnjuta Australia....En inte alltför mkt grabbig film om man säger så.....Its life, do it or not, i couldn`t care....But i wish that dreems could be all i want them to be....

Catch you on the flipside.......

//Sniper-H  #14

Kommentarer
Postat av: <3

<3

2010-02-03 @ 07:26:47
Postat av: Sniper-H

<3 tocofa

2010-02-03 @ 19:51:29
URL: http://sniperh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0