En Rudares tankar pt 3

Veckan som gått blev ganska hektisk. Det vart sjukt mkt på jobbet så det sociala livet har ju blivit lite lidande. Jag har också hittat ny lägenhet som det ska göras klart med till veckan.

Det verkar som Disney figuren har semester för fullt, allt han skriver på FB är grillat o en kall, livet är gott ibland tydligen ;)
Direktöten ska fylla 30 och bjuder in till kalas uppe i borlänge, TV-Pucks legenden tvekar då han ju satt sig med en familj på halsen, detta problem lider ju inte jag själv av... Vi kan bara anta att Direktöten kommer ställa till med ett sjuhelvetes kalas iaf.

FBK insidern har fortfarande inte blivit farsa, det börjar bli tajt för hans del men det kommer nog snart hoppas vi alla. Kan det va en ny Sniper-H på gång?

Det blev en liten get together på fredagen med FBK insidern, Hans svåger, Disney figuren och jag själv. Vi satt hemma hos Kilspöjken o kollade fotbollen med några kalla innan Harrys fick sig ett besök. Kilspöjken har ett lir på uruguay som världsmästare till det fina oddset 90 gånger, dom är ju fortfarande kvar :) Jag säger lycka till.

På lördagen blev det fotboll o grillat hemma hos Boa och man kan säga att hettan va överväldigande och då menar jag inte hettan från grillen. Solen stekte på något fruktansvärt o inte en vindpust på hela dagen. Riktigt trevlig kväll och det blev BMB till slut.

Där träffade jag flera kändisar och det är alltid kul.

Idag va det så dax o kolla det sista i nya lägenheten, Kilspöjken hade tagit med fuktmätare hem från jobbet och vi kollade så det inte va några konstigheter. Det blev grönt ljus och nu ska jag bara fixa alla papper till veckan så är den min 1/8. Fiiiint det!

//En Rudare i etern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0