En rudares tankar pt 6

Semster, Semester du underbara semester.

Så vill jag börja dagens histoia. För nästan exakt 52 veckor sedan klev jag in på jobbet och möttes av ett olustigt besked av fröken Sjuk, reverse!

Sen har jag under de följande 52 veckorna lärt känna en hel del nya sköna karaktärer. Le Krydd, Texmex mfl mfl..
Texmex agerar som en riktig kvinnokarl fast han inte vill va det, kan det va så att alkohol påverkar grabbens omdömme? Hur som han är en ironisk person med defekter inom fotbollen som spel och kunskap en skön snubbe trots allt.
Texmex ska komma till karlstad o kröka är det tänkt under denna ljuvliga semester. Han ska ta med sig TV-Luggen som aldrig varit ute i karlstad påstår han.... Då ska grabben få åka i sann Rudaranda.

Alla våra tankar har den senaste veckan gått till Disney figuren som har det tungt just nu, vi skänker våra tankar och stöd och vi finns där allihop i gänget.

Imorrn ska Boa och jag ner på BMB o kolla läget igen är det tänkt, det blir väl städat som vanligt när Rudare går på lokal, kan bli båtfärd på älven först som lite uppvärmning, optimalt.

Kommander Krill måste va världens sämsta roddare, han visade inte direkt upp demontakter på älven förra helgen om man säger så.

Freuline är en ny bekantskap, en uppenbart intressant sådan och helt otippat måste jag säga, aldrig aldrig någonsin kan man föreställa sig detta...

Innan jag avslutar dessa tankar ska jag avsluta med ett citat från Romartiden där jag bytt ut ett namn på en stad.

" förövrigt anser jag att söderhamn bör jämnas med marken"

//En rudare i etern


Kommentarer
Postat av: Kecka

Du och Boa städade på lokal??!! Njaaaaa! det vette faan du! haha

2010-07-23 @ 22:51:11
URL: http://keckan.blogg.se/
Postat av: Sniper-H

hehe, jorå det blir nog rätt lugnt ikväll det tror jag allt...

2010-07-24 @ 11:19:42
URL: http://sniperh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0