Att sätta en rubrik känns meningslöst....

Tja,

Det här med o sätta lockande rubriker känns ju liksom bara sådär. Till vilken nytta, ska ni bli sjukt intresserade för jag har en grym rubrik som säljer lösnummer.....
Nope, blir det inge med, ska lista någar grejer här nu bara...Observera att de inte har någon inbördes ordning i viktighet.

1: Ska fatta ett beslut om min innebandy inann den 29:e tänkte jag
2: Deje-Nilsby innebandykval. Mattssons andra match ( 4 poäng ) i sin första
3: Scums-Liverpool, ska det bli 4e raka för både pool o vidic, han har ju fått rött i de tre senaste mötena.
4: Kecka är i oslo, jag har vart där 3 gånger själv, 2 ofrivilligt o en för att se Liverpool... Skumt va!
5: Morsan ska få sig ett besök i helgen också, det är på tiden...
6: Funderar på o kliva in på ett monsterspel också...
7: Liverpool-Benfica... Vinnaren får Valencia eller Atletico Madrid....Tuff väg till finalen.
8: Vårfesten 27:e hoppas den blir trevlig, ska ta det lugnt.
9: Morgondagen erbjuder fest med trevligt folk hos en Rudare av gamal god klass....
10: Spelar FBK i helgen????? Finns det nån i Karlstad med omnejd som orkar se skiten???

//Sniper-H 6+10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0