Lite på G!

Oki, här är läget som det ser ut just nu...

Frågan är vart jag tränar innebandy nästa säsong, runt den 1/4 vet jag...

Deje?

Va i sälen i helgen, bra tripp, mkt filk med alldeles för mkt alkohol i kroppen. Årets bästa SAMPA!!!!
Årets sämsta ALEXANDER, utan minsta tvekan....

Jobbet flyter på riktigt bra... A.F, C.F kan typ dra, nu är man fri...

Ska pusha två av mina vänner spelsiter... Den första har grym koll på travet, kolla den om ni är sugna.

www.plingdirect.com

Den andra är helt ny o fokus på all betting.... Satta sina spel idag..

http://www.thedugout.se/ är adressen kolla in Dannes sida.

Träningen är på G igen, imorrn kör vi igen, grymt stolt att jag kom iväg i måndags efter en tredagars i sälen..

Längtar till sommaren, fisket blir 2a eller 3e veckan i Augusti, ni som vet att ni ska med kan börja planera...

Vi hörs vidare då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0