Nu börjar det ta fart eller????

Sådär, årets blackaste månad är förbi, plus på kontot igen, februari är fantastisk rölig semesterersättning och snabbt till lön i mars...

Sista omgången i serien spelas nu den 6e mars, Har ni sett miracle on ice? Vi har nästan lika stor chans såhär på förhand, är väl 95/5 i Arvikas fördel trots att vi har samma poäng...De möter I2 HEMMA och vi ska ta igen 8 mål....Men kan USA kan väl REAL SIK eller?

Sen sälen då, kan bli drag, åker helt utan förutfattade meningar eller förväntnigar.... Det brukar kunna blir roligast då men jag vet iaf en sak som garanterat komemr ske, det kan jag sätta deg på, återkommer om jag hade rätt..

”His armband proved he was a red
Torres, Torres
You'll never walk alone it said
Torres, Torres
We bought the lad from sunny Spain
He gets the ball he scores again
Fernando Torres, Liverpool's number nine!

Spelade från start igår för första gången på 6v lite styvt....och mål direkt!!!! Helt enkelt den bästa!

Modo-FBK 10-3 hörde att det stod i Aftonbladet att 20 modospelare gripits för våldtäkt??

Luleå-FBK 1-2 två dagar senare???? FBK årets kalkoner eller årets mättaste????

Ska hylla en vän, missar ju det rätt ofta men idag ska Filip "kommander krill" Kowalski hyllas...

Här har vi mannen som brinner för sin innebandy o för sitt lag, en tvättäkta eldsjäl mina vänner, de växer inte på träd. Han är också en jädra skön polare som alltid är med på den årliga fiskesemestern bla, sträck på dig min vän, idag hyllas du!!!!

Vi ses o hörs!

//Sniper-H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0