sådär, då va det klart!

Vad är det då som är klart? Jo funderat färdigt o i veckan bestämdes det, Det blir en högintressant säsong i REAL SIK jag hoppar på tåget ett år till, denna gången Med Krocko vid skytan...

Vill passa på o tacka min ärade kollega B H för våra två säsonger, det har vart lärorikt o spännande.

Nu får vi se hur det går den här säsongen.

Vet inte om jag vill att Arvika ska gå upp eller va kvar, å ena sidan blir det lätatre o vinna serien nästa år om de går upp, fast å andra sidan vill jag ha revansch o slå dem på näsan o vinna serien o peta ner dem.

Till helgen blir det kryssning, vi skulle bara va 3 st som åkte men det visade sig att typ 7 st  andra på jobbet bokat in sig på samma båt, det komemr nog bli ett såkallat sjöslag ;)

Skandalen dock måste ju va att de har stängt i tax freen på utresan... SKANDAL va ordet!

Uppföljning på lite punkter

1: Ska fatta ett beslut om min innebandy inann den 29:e tänkte jag Blev REAL SIK
2: Deje-Nilsby innebandykval. Mattssons andra match ( 4 poäng ) i sin första Deje vann men torska sista tyvärr mot vålberg, Mattsson dominant dock!
3: Scums-Liverpool, ska det bli 4e raka för både pool o vidic, han har ju fått rött i de tre senaste mötena. Tyvärr torsk 2-1 men El Nino målade som vanligt. 7 mål på 4 matcher nu!
4: Kecka är i oslo, jag har vart där 3 gånger själv, 2 ofrivilligt o en för att se Liverpool... Skumt va!
5: Morsan ska få sig ett besök i helgen också, det är på tiden... Check
6: Funderar på o kliva in på ett monsterspel också... Avstog, la ett litet bet som sket sig..
7: Liverpool-Benfica... Vinnaren får Valencia eller Atletico Madrid....Tuff väg till finalen.
8: Vårfesten 27:e hoppas den blir trevlig, ska ta det lugnt. Helt oki, lagom nykter, han med UFC galan med Bjurra och Alex ( ja han somnade iofs omgående när vi lyckats få han hit ifrån skattkärr )
9: Morgondagen erbjuder fest med trevligt folk hos en Rudare av gamal god klass.... Blev lyckat!
10: Spelar FBK i helgen????? Finns det nån i Karlstad med omnejd som orkar se skiten??? 7e avgörande imorrn!


Vi avslutar med årets stats för Fernando El Nino Torres i ligaspelet!
Spelade matcher 19 från start 2 inhopp totalt 21 matcher.
18 mål........... 0,86 mål i snitt, säger det mesta om denna demon!


Tack det va allt, nu jobbar vi in FBK imorrn heja heja!!!!!

//Sniper-H 6+10

Kommentarer
Postat av: Kecka

Hallå min Osloresa är väl ingen uppdatering längre?Checka av!

2010-03-30 @ 07:01:57
URL: http://keckan.blogg.se/
Postat av: Sniper-H

Japp, check på den Kecka... nu har du vart i oslo, ÄNTLIGEN!

2010-03-30 @ 19:45:34
URL: http://sniperh.blogg.se/
Postat av: Kecka

Äntligen? Det var inte första gången..men båda var frivilliga i alla fall!

2010-03-30 @ 22:18:41
URL: http://keckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0