1 maj..

Hejsan!

Idag är det 1 maj, då ska man demostrera och det är tal på stadens torg om hur dåligt allt är och va mkt bättre det kommer att bli. Jag mäktade med att kliva upp o käka frulle 15.00 idag så det blev inga tal för mig idag.

Färskt bröd är en väligt mkt godare smakupplevelse än de där förpackade sakerna som legat ett par dagar i bröddisken en iskall öl fick det bli till frullen med, inte dumt det!

Idag kan det också avgöras hurvida Liverpool behöver förta sig imorrn mot Chelski, personligen kan jag tänka mig en läggmatch utan problem.

David Villa till Barca = Zlatan till bänken = Zlatan till ett medel lag i England eller Italien?
Den som lever får se.

Jag vill ha följande saker till Liverpool inför nästa säsong.

1: Ny ägare
2: Ny tränare
3: Ny arena
4: Försäljning av Juden, Ngog, Degen, Aurelio, Lucas, Kuyt....
5: Köp av Lennon, Silva, Tevez, Mata, Maicon, Milner, Lavezzi, Simao


FBK ser ut o bli grymt starka nästa säsong, blir nog ett säsongskort för egen del, de börjar ju göra sig förtjänt av att få mig som kund igen.

Idag blir det fest ute på skoghall, ryktet säher nånstans runt 80 pers, låter som en tillställning helt i miin smak, grillning o flanerande står på schemat skulle jag tro o stifta bekantskap med massa nya människor ska bli skoj..

Hoppas alla får en bra 1 maj....

//Sniper-H



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0