En Rudares tankar pt 20

Slutade använda Facebook för en tid sedan, bland det bästa beslut jag tagit, dock har vi en grupp där som är rätt bra att va med i så skapade ett nytt konto för o komma åt gruppen. Gisses vad Facebook ndrats och blivit rörigt, gött att man inte är där mer än behövligt.

Själv har jag verkligen tagit till mig Twitter och tycker det är grymt bra, snackar med folk från Liverpool direkt och kan diskutera deras tankar kring vad LFC ska göra osv. Klart överlägset och jag hade aldrig hittat dessa personer genom trötta Facebook.

CT hävdade på twitter att jag blivit utsedd till årets tomte av Karlstads innebandy damer...Skönt isf då får jag mer publicitet på sportbloggen och sen gick Karlstad dam ut o förlora första perren hemma mot Pixbo med 3-8 avd har jag rätt eller fel i min sågning av deras prestationer?

Har förövrigt inte vart på rud på ett tag, dock kunde jag besöka TV Pucks legenden för ett tag sedan och hans bror Disney figuren över ett par bira och hockey såklart.

En annan Rudare som blivit småläning sen många år ska bli farsa låt oss kalla honom Lulle... Fan va folk ynglar av sig åt höger o vänster. Världen växer så det knakar.

REAL SIK har börjat med glögg o pepparkaka - 10 raka.... Ser fint ut, bara o öka nu på våren, 8 matcher kvar för en sweep...

Ses på sportbloggen, släååer skön lista i mellandagarna då det ska sågas o hyllas.

//Er Rudare i etern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0