En Rudares tankar pt 15

Det är KRIS!

Ja då menar jag i Liverpool FC, dock inte på det ekonomiska planet, inga skulder finns o pengar rullar in dock ej så mkt som kommer krävas o därför behövs en mordern arena med mer platser o loger mm......Men det tar vi en annan gång. Idag handlar det om truppen och vår inbisil till tränare Roy "Junket" Hodgson som jag väljer att kalla honom.

Vi bör tänka om för o få lugn o ro i föreningen och börja med o sparka tränaren och sedan göra om i truppen.
I min dröm värld skulle det va intressant o se Carra lägga av för att bli assisterande med Martin O`Neill som huvudtränare.

Jag skulle vilja se en satsning på unga spelare och om jag tar ut en 18 manna trupp skulle jag vilja ha följande ink bänken.

Mål Reina
Vänsterback Abidal ny
Mittback Cahil ny
Mittback Shawcross ny
Högerback Glen Johnsson

Def mittfält Shelvy
Def Mittfält Miereles

Höger Ytter Young ny
Central Mittfält Gerrard
Vänster Ytter Elia ny

Topp Torres

Bänk
Mål Jones
Back Agger
Back Kelly
Mittfält Stocker ny
Mittfält Griezmann ny
Mittfält Cole
Forward Van Wolfsvinkel ny

Som sagt det är 8 nya spelare jag vill ha in där Abidal och Young kan anses redan spela på en hög nivå och övriga är redan etablerade i sina lag vid unga år. Just unga spelare som redan är bra men med talang är nått jag vill se i Liverpool nu och detta laget tror jag tex på 2-3 år skulle va riktigt bra med möjligen en förstärkt vänster back då.


Så kom igen nu Liverpool Fotboll Club, ur askan i elden....

When you walk through the storm
Hold your head up high
And don't be afraid of the dark
At the end of the storm
There's a golden sky
And the sweet silver song of the lark

Walk on, through the wind
Walk on, through the rain
Though your dreams be tossed and blown
Walk on, walk on, with hope in your heart
And you'll never walk alone
You'll never walk alone

Walk on, walk on, with hope in your heart
And you'll never walk alone
You'll never walk alone.......



//En Rudare i etern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0