En Rudares tankar pt 17

Hejsan!

Det va ju ett tag sen sist, har ju bytt över till den visuella delen av bloggsvären. Sportbloggen går varm istället för denna i skrift. Men vi kör väl på med lite skriftligt gibber.

Kilspöjken har äntligen fått barn och det blev en liten pöjk. Vi gratulerar och allt har gått bra med familjen. Andra har gått åt motsatt håll. TV-Puks legenden och Disney figuren har brutit upp och kör precis som undertecknad singellivet.

Det sägs att CPT ska till Vegas nästa år. jag är sugen, men åka i April? nej då blir det nog NY för min del en tredje gång. Någon som är sugen?

Direktören hörde av sig för en vecka sen från thailand....Han hade nyheter, han skulle säga upp lägenheten i borlänge o flytta dit på heltid. Jag trodde det va fylle snack men han ringde nu när han kommit hem till sverige o sagt upp allt, en livsnjutare denne man. Kanske får ta en vända o hälsa på han då...

Dax o dra igång innebandyn igen och iår är det tredje gången gilt som gäller. Regerande mästare i allians cupen men 2a i serien...Dax o steppa upp ett steg o vinna serien iår. Vi har materialet för det.

Kanske byter jobb nu också efter 11 år i kga, ojoj törs man ta steget nu när man träffat nya sköna arbetskamrater på jobbet. Vi får se vart vägen bär denna gången.

Facebook eller Twitter? Börjat använda Twitter mer o mer, vill ni följa så _slashing_ är mitt namn...
Ha de bra nu ute i cyberrymden.

//Er Rudare i etern

Kommentarer
Postat av: Johanna

Nya, sköna arbetskamrater: Fröken tar åt sig blixtfort. Fick även höra att jag är "liten och snygg" idag så vissa fördelar finns det med detta jobb ändå..:p Bra kollegor gör allt på en arbetsplats! Tack för jag fick prata av mig lite innan jag gick hem! Hoppas du har det bra de sista timmarna, ses imorgon!

2011-05-25 @ 16:54:04
Postat av: Sniper-H

å yeah, klart du ska ta åt dig, är ju skit kul o snacka me dig ju och det är klart du får skälla av dig lite vettu...tungt vare på kvällen men vafan två dagar kvar bara.

2011-05-25 @ 23:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0